Klientki wybierając się do salonu kosmetycznego zawsze liczą na poprawę nastroju, subtelną odmianę swojego wizerunku i przez to zwiększenie pewności siebie. Kobiety coraz chętniej próbują nowych usług, testują nowe trendy i mimo powszechnego braku czasu i życia w biegu, z ochotą wracają po więcej. W odpowiedzi na ten trend popularne okazały się wizyty pakietowe, gdzie możliwe jest zrealizowanie kilku zabiegów podczas jednego spotkania.

Pełna oprawa oka na jednej wizycie

Świat pielęgnacji oprawy oka został podbity przez hit z Rosji, jakim jest laminacja brwi i rzęs. To zabiegi estetyczne, których zadaniem jest ułożenie oraz poprawienie wyglądu naszych brwi oraz rzęs. Dzięki poprawnie wykonanemu zabiegowi, klientki salonu mogą cieszyć się pięknym spojrzeniem bez konieczności codziennego nakładania makijażu. Jest to bezinwazyjna metoda, niosąca za sobą także odżywienie oraz wzmocnienie włosków. W wielu miejscach te dwa zabiegi idą w parze, a właściciele chętnie udzielają rabatów w sytuacji połączenia tych dwóch zabiegów. Jak umawiać takie wizyty? Najlepiej w tym celu sprawdzi się kalendarz online dla salonu kosmetycznego. 

Kompleksowe umawianie na wizyty

Umawianie wizyt w tradycyjnym kalendarzu pochłania wiele energii, czasu i jest szczególnie uciążliwe w momencie, gdy klienci zmieniają terminy wizyt lub je odwołują. W takiej sytuacji nie trudno o pomyłkę lub niedokładne dopasowanie godzin wizyt. Szczególnie, gdy w grę wchodzą usługi łączone, które mimo wszystko zajmą mniej czasu niż dwie osobne wizyty, ale jednak więcej niż usługa pojedyncza. 

Technologiczne wsparcie biznesu

Nowoczesne rozwiązania, takie jak łatwy w obsłudze kalendarz online są w stanie przyspieszyć tempo rozwoju biznesu i w krótkim czasie zdobyć jeszcze szerszą rzeszę zaprzyjaźnionych klientek, które chętnie skorzystają z usług pakietowych. To powoduje, że tym bardziej warto skorzystać z możliwości jakie oferuje nam XXI wiek. Kalendarz elektroniczny usprawni zapisy, wyśle przypomnienie o wizycie, a nawet zsynchronizuje terminarze pracy pracowników salonu.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Drogi czytelniku powyższy artykuł może być materiałem reklamowym (artykułem sponsorowanym), który został napisany lub zlecony przez reklamodawcę.