W dobrym tonie jest nagradzanie stałych klientów oraz tych, którzy robią duże zakupy za jednym razem. Zamiast oferować im rabat, który w rzeczywistości nie jest prezentem – bo konieczne są kolejne zakupy, skup się na gadżetach reklamowych, które możesz dorzucić do paczki. My podpowiemy, które najlepiej się sprawdzą!

Gadżety reklamowe są miłą i trwałą możliwością nawiązywania relacji z klientami. Jeżeli sięgniesz po trwałe i użyteczne w codziennym życiu, masz pewność, że będą one towarzyszyć kupującemu i gdy znowu stanie przed koniecznością dokonania zakupów, istnieje duża szansa, że sfinalizuje je w Twoim sklepie. Sprawdź, jakie gadżety będą dobre dla odpowiednich branż.

Gadżety reklamowe dla sklepów fashion

Jeżeli prowadzisz butik internetowy lub sprzedajesz luksusowe ubrania, zawsze staraj się nagradzać klientów drobnym podarunkiem. Zaletą gadżetów reklamowych jest fakt, że możesz na ich powierzchni nadrukować logo i podstawowe informacje o firmie. Wielkość takiej powierzchni jest ściśle uzależniona od wybranego produktu. W przypadku tej branży do najciekawszych zaliczymy – łyżka do butów, lub taka z dodatkową funkcją gąbki, bawełniana torba na zakupy z ciekawym nadrukiem (np. ZARA wracam lub zastępczy GUCCI), wesołe, z humorem i przy okazji – pożyteczne dla środowiska.

To jednak nie koniec naszych propozycji. Możesz iść utartą już ścieżką wielu firm i dobrać długopisy, magnesy lub kubek z nadrukiem, ale możesz też zaszaleć i wręczyć coś, co rzeczywiście się przyda, może i będzie nieco droższe, ale taki prezent pozostanie w pamięci klienta i w ramach rewanżu, na pewno powróci z większymi zakupami.

Gadżety premium dla specjalnych klientów

Opaska na oczy z nadrukiem w stylu fashion? A może zwykły power bank, który będzie miał na swojej powierzchni podziękowanie za wykonane zakupy i zachęcenie do kolejnych? Nie mamy wątpliwości, że tego typu gadżety reklamowe będą w codziennym użytku i zawsze pod ręką. A przecież właśnie o to w nich chodzi!